Nu blev jag lite nyfiken ^^

Anonym om Hästar jag provridit 5 - Flammabygget:
Fuxn heter Killmoganny men vart hon tagit vägen vet jag inte.. Hon var en speciell ponny men helt underbar, kommer aldrig glömma tiden med henne! =)

Googlade lite på namnet och antar då att hon heter Kilmoganny Flight? Lite kul i så fall eftersom jag nu hittade att jag, år 2008 har varit på samma tävling som en som hette så, lite synd att jag inte visste det då ^^

Nu till det mest intressanta, hur känner du till denna underbara häst? :D Som jag skrev i inlägget blev jag helt forkrossad när mina föräldrar inte var lika intresserad som jag av denna lilla studsboll :/


vcds



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Bella

När provred du Tummelisa?

2011-05-25 @ 10:56:26

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0