Underbar träning!

Ikväll har jag varit inne på Karlshamns ridklubb och hopptränat för Tobias Grönberg och fan vad bra det gick! Mitt största problem är att jag ofta har en dålig grundgalopp och när jag då vänder upp mot hindret kan jag inte se något avstånd så antingen så bromsar jag ända in till hindret eller får jag "panik" och jagar iväg henne.
I början så bromsade jag för mycket men sen fick jag igång grundgaloppen och vågade rida fram henne utan att jaga henne och gud vad hon hoppar då! Jag är som sagt supernöjd och denna träningen behövde jag verkligen inför helgen då jag ska tävla.
Och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka och har träningar.
 
 
Gammal bild på min stjärna! <3
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Lindblom ♥

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0