Kvälls pass

Efter att ha slutat jobbet 16.00 så stack jag direkt till stallet, vilket underbart väder. Efter ridturen så kom det sånt härligt vårregn, pyttesmått som man knappt känner och det luktar verkligen vår! Underbart!

I villet fall så red jag på hacket idag med och hon var jättelugn och fin, lite springig efter galopperna men det brukar hon ju vara. 
Jag satte även upp ett sockerbitshinder och tog några språng i varge varv. Hon blev då jättetagad men överlag gick det bra. Jag måste bara lära mig att inte bara bromsa utan att även våga rida framåt trots att hon springer. 

Efter ridningen fick hon gå utanför hagen och beta lite saftigt gräs medans jag fyllde vatten! Mys kväll <3


Efter stallet duschade jag och stack över till Alice och Fidde och pratade skit och nu har även Sickan och Mange anslutigt sig så nu ska vi spela spel innan jag ska sova. 


// Frida FritZzJävel Lindblom ♥

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0