C9 Forever

En kompis har börjar sälja grejer från Forever och har börjat tjata att jag ska prova deras Cange 9 vilket är en omstart för kroppen på 9 dagar, har ingen aning om det funkar eller inte, dock blev jag väldigt nyfiken och mamma har kört detta och har produkter kvar så jag har bestämt mig för att prova nu innan Rocken, jag hinner bara med 8 dagar men det får duga, särskilt när det är gratis och beroende på hur det funkar de här 8 dagarna så kanske jag köper av henne och börjar om.
Det går ut på att man ska få ut slaggprodukter, få fasta matrutiner och komma igång med träning, tränar gör jag redan men fasta matrutiner hade varit bra, nu "glömmer jag bort" att äta och sen på kvällen är jag vrålhungrig och äter då för mycket.
 
Tänkte försöka ha bloggen lite som en dagbok för detta i och med att jag ändå inte har några läsare (kanske för att jag glömmer/ inte hinner uppdatera xD) men ska även försöka få in lite andra inlägg fall någon ramlar in här.
 
Idag har jag tränat 30 min ganska lugnt på Crosstrainer i och med att jag var lite stel i benen efter en låååång bussresa till Tyskland igår. Jag har även vägt och mätt mig och kört igång med C9, just nu är jag väldigt hungrig men det kunde man tydligen vara dag 1 +2 samt att jag snart ska ta min "middag" ^^
 
 
 
// Frida FritZzJävel Lindblom ♥
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0