Skitväder

 
Måste erkänna att det faktiskt var skönt att komma iväg och jobba igår, träffa alla underbara tanter och äldre män. Det finns särskilt en tant som är så himla go, hon hade saknat mig och hade varit lite ledsen för hon trodde att jag slutat så hon blev glad när jag kom igår kväll. Eftersom det även var skärtorsdag så fick jag väldigt mycket godis av många av dem.
När jag kom hem hade Patrik bjudit över Emma och Martin på lite dricka, vilket var väldigt trevligt.
 
Ikväll väntars jobb igen denna gången till klockan 22.00.

Dessutom så snöar det ute IGEN! Virseligen bara små fjun och relativ blöt snö som än så länge inte har lagt sig, men ändå. SKITVÄDER!
 
Jag vill ha sommar NU!!
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Sv: angående mina naglar, jag har gjort dom själv, de va faktiskt inte så svårt, klart att de va lite pillrigt ;) de blir lite lång-tråkigt då man har gjort 10 naglar men de va de värt

2013-03-29 @ 13:00:49
URL: http://tiildew.webblogg.se
Postat av: Alva

Sv; Krya då! :) Jorå det är bra!

Jag tycker precis så! Och det är så jag försöker göra med min blogg också, inte skriva om bara bara hästar utan blanda upp det med mode och lite allt möjligt! :)

Planer för helgen? :D

2013-03-29 @ 18:58:03
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Lalitta

Allt bra?

2013-03-29 @ 21:15:16
URL: http://doggylife.blogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0