Ny header?

 
 
Ligger i soffan framför datorn och snoret bara fortsätter rinna, fick sjukskriva mig idag då jag omöjligt hade orkat jobba ikväll tyvärr. Ska inte jobba imorgon heller då det känns bäst att ta det lugnt och faktiskt bli frisk så jag kan jobba i helgen då det är Påsk och lite extra betalt.
Ska dock på Heroma utbildning imorgon då vi ska byta schema och ska lära oss att lägga in det rätt.
Har orkat mig ut på en liten promenad med Emma eftersom jag kände att jag behöver frisk luft, sen har jag också hunnit prata i telefon med hjärtat som är nere i Malmö och jobbar <3
 
Har även börjat fila lite smått på en ny header då jag haft den gamla väldigt länge även om bloggen inte har blivit använd så kan det vara kul med lite nytt.
Jag märker att det var länge sedan jag tog mig tid att redigera bilder och känner mig lite ringrostig, men övning ger färdighet.
 
Här är en bild jag redigerade för något år sedan som jag faktiskt är väldigt nöjd över, visst det finns lite att förbättra men det är ändå en stor yta som skulle tas bort.
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikkita

Hej jätte fin blogg du har! Det skulle vara jätte gulligt om du ville kika in på min blogg :) Jag skriver en del om min vardag/mode och en del blogg tips kolla in om det är något för dig. Hoppas vi ses där, kram!

2013-03-26 @ 16:29:59
URL: http://kitaslife.blogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0