Livet det är inte de dagar som gått utan de dagar man minns

 
Igår kväll var det ju avskeds fest för Hagge, jag, Patrik, Gustaf, Emma och Martin började förfesta lite hemma hos Patrik. Hans pappa och hans tjej kom också en inom en runda så vi hade lite provsmakning på olika dricka som han hade köpt i Kina, riktigt trevligt redan där. 
Runt klockan åtta körde Gustaf upp oss till lokalen. Där var det folk jag festade en del med för något år sedan men som jag inte träffat så mycket efter det så det var kul att träffa gamalt folk. Det var även en hel del nya som alla verkade väldigt trevliga. 
En riktigt trevlig kväll med sång, dans och skoj.
 
 
Tårtan som var på plats, skulle gissa på att det är en rumpa men en Norge flagga och en orm? xD
 
Aja, nu ligger jag och Patrik i soffan och slöar och väntar på pizza ^^
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thilde

Var tårtan god? :D

2013-03-31 @ 23:15:31
URL: http://tiildew.webblogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0