You create your own destiny

 
 
Har faktiskt varit ute och gått en runda på ca 40 minuter, det var länge sedan jag gick själv med endast musik i öronen. Innan när Gustaf bodde i Karlshamn var vi ute en runda varje kväll med hans hund Malte, nu blir det endast någon gång då och då eftersom han har flyttat till Tingsryd som ligger ca 4-5 mil här i från. Den senaste tiden har jag gått endel med Emma faktiskt.
Visst är det trevligt med sällskap på promenaderna men jag kan även tycka att det är härligt att ut och gå en längre runda med musik i öronen och bra flyta in i sin egna lilla värld och drömma sig bort eller fundera på olika händelser, m.m.
Idag gick jag och tänkte att det skulle vara härligt att ha ett litet antal ponnyer till försäljning och då endast jobba med det. Bo på en liten gård med ett litet stall med några boxplatser, en lösdrift och en stor ridbana. En eller två hundar skulle självklart finnas med på gården. Bara gå hemma i stallet och rida, pyssla, mocka, m.m. på dagarn.
Även om det troligtvis aldrig kommer bli så här så tycker jag faktiskt det är viktigt att drömma, jag drömmer faktiskt ganska ofta, innan jag sommnar brukar jag alltid tänka hur jag vill att mitt liv ska bli om jag får bestämma helt själv utan att tänka på ekonomi och hur vidare det är möjligt eller inte, hur min fantasi ser ut.
 
För övrigt längtar jag något enormt till sommaren nu!
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bloglovinbyte? :)

Svar: Visst, har lagt till dig :)
Frida FritzzJävel Svensson

2013-03-26 @ 22:07:45
URL: http://www.horns.blogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0