If your parents never had children, chances are you won't either

 
 
Känner mig faktiskt lite bättre idag så jag har varit hemma i min lägenhet och som sagt matat ormarna. Jag har även betalat räkningar som man ju tyvärr måste göra varje månad.
Annars har jag mest fortsatt att slappa framför dtorn, läst lite bloggar, m.m. 
 
Duschat och diskat har jag med gjort och alldles strax ska jag börja plocka undan lite hör så det inte ser fördjävligt ut med massa snorpapper när hjärtat kommer hem ikväll. När han väl kommer hem ska han bara duscha och fixa till sig sen ska vi köra inom och slänga till hästarna lite hö och sen vidare för att äta varmrökt lax hos mamma. Det får bli vår påskmiddag då jag jobbar hela helgen tyvärr, å andra sidan är det röda dagar = lite extra betalt :)
 
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Wester

Hej! Fin blogg du har!

Vill säga att jag har veckans blogg nu på min blogg där du kan få fler hundra nya läsare. Skulle vara kul om du ville vara med! :) http://juliawester.blogg.se/2013/march/vill-du-synas-har.html#comment

Kram, Julia

2013-03-27 @ 16:51:47
URL: http://juliawester.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0