En liten lista

 

Hittade en liten lista som kunde vara kul att göra:

Vad skulle du säga att du faller för hos en kille?

Längden - Jag är ärligt talat inte så kräsen med längden, kanske beror det på att jag endast är 158 cm så nästan alla killar är längre än mig? Tycker dock att Patrik är "lagom", man får stå så mysigt på tå för att pussa honom.
Musklerna - .Det är nog en av de sakerna jag bryr mig minst om och tycker inte det är så snyggt med "muskelberg", visst är det snyggt med en så kallad "normal musklad" men som sagt skiter jag i vilket.
Solbrännan - Lite små solbränd är självklart snyggt men inte heller detta är något jag anser som viktigt.
Musikintresse - Även här bryr jag mig inte då jag själv är en all lyssnare och lyssnar på det mesta.
Leende - Ett gulligt leende som man bara smälter av ♥

Hur vill du helst att din kille ska vara?

Romantisk - Inget överdrivet, precis hela tiden. Men fin middag med tända ljus och lite vin någon gång ibland är väldigt trevligt.
Pålitlig - Utan tvekan!
Sexig - Ärligt talat är jag inte så förtjust i extremt sexiga killar, tycker bättre om de söta ^^
Rolig - Absolut, samma humor är faktiskt ganska viktigt för min del även om man inte har exakt likadan humor så ska man ändå skratta åt samma typ av saker.

Vad föredrar du?

Bad-boys - Nej, absolut inte. Jag vill ha en kille som sköter sig.
Good-guys - Något mitt i mellan, han ska inte heller vara för mesig.
Östermalm-brats - Haha nej, tycker de verkar vara liiiiite väl självsäkra?
Töntar - Det beror väl på lite vad man menar med tönt, alla är vi olika.
Emopojkar - Ärligt talat! Jag kan faktiskt tycka att många av de är väldigt söta att titta på men skulle nog inte vara intresserad av något mer.
Fjortisboys - Big no!

Hur ska killen reagera om du blir slagen på en fest?

Trösta mig - Självklart!
Slå sönder den/de som gjorde så mot dig - Visst hade tanken varit gullig att han vill "ge igen", fast ändå ett stort Nej! Tycker inte om killar (inte tjejer heller för den delen) som slåss så länge det inte är ren och skär självförsvar där man inte har något annat väl.
Han ska prata med den som slog mig - Det beror lite på situvationen, är det bara en "löjlig knuff" är det väl lite skitsamma, kanske en kommentar. Skulle det räknas som misshandel hade jag hellre låtit polisen sköta det.

Hur ska killen reagera om du säger att du ska till en killkompis?

Förhöra dig - Han ska lita på mig så pass att det inte behövs. Självklart får han fråga om han undrar över något men inget förhör. Jag tycker faktiskt om en liiiiiten svartsjuka så länge det bara visar att han faktiskt bryr sig.
Förbjuda dig - Nej, jag får träffa precis vem jag vill så länge det inte finns en väldigt bra anledning till varför.
Slå dig - Då är han inte min kille längre!
Pussa dig på kinden och säga självklart - Låter som en bra reaktion.
Inte bry sig - Som sagt får han görna bry sig liiite, ytterst lite men ändå låta mig göra det.
Bli svartsjuk - Även här, liiiite. Så länge det hålls på en gullig nivå.
Följa med - Beror helt på. Det beror även av vilken anledning, är det endast för att han är svartsjuk; Nej! Är det däremot så att han faktiskt vill lära känna mina kompisar så visst, så länge han inte har kravet att han ska förlja med.

Hur ska killen reagera om du gör slut?

Respektera - Egentligen ja
Göra allt för att få dig tillbaka - Delade meningar, gulligt om han försöker men det ska ändå inte bli tjatigt, beror väl lite på anledningen antar jag.
Be dig att dra åt helvete - Är det så han tycker har han väl rätt att säga det men det skulle bli ett väldigt tråkigt avslut.
Gråta som ett litet barn och bönfalla dig - Det låter lite väl överdrivet.
Slå dig - Inte okej!
Gråta - Beror på vilken grad, visst hade det varit gulligt om han grät lite då det hade visat att han faktiskt hade tyckt om mig, å andra sidan blir det ju jobbigare att göra slut om man får den reaktionen.

Vad ska killen tycka mest om med dig?

Din rumpa - Han får gärna tycka om den men det ska ju inte vara det viktigaste (haha som om man skulle ha det problemet? x)
Dina bröst - Samma som ovan!
Din klädstil - Så länge han inte tycker den är okej så räcker det.
Din kroppsbehåring - Hahaha seriöst? xD
Din doft - Ja det hde ju varit lite mysigt
Ditt utseende - Självklart ska han gilla det men det ska inte vara det viktigaste
Din personlighet - För mig är det helt klart det viktigaste han ska gilla, det andra är bara plus i kanten.

Vad ska du tycka mest om med killen?

Hans rumpa - En mysig rumpa tycker jag om ^^
Hans bröstmuskler - Inte alls viktigt, dock får han ju gärna ha mindre tuttar än mig ;)
Hans klädstil - Inte jätte viktigt egentligen så länge han trivs med det och jag inte tycker att han ser helt fördjävlig ut så får han klä sig som han vill.
Hans doft - Viktitgt och viktigt, men gud så mysigt det är när de har en lukt man känner igen och blir trygg av.
Hans mage - Hm, åter igen, lagom är bäst! Men tycker jag om resten av en person så är magen en avgörade sak.
Hans utseende - Inte det viktigaste men självklart ska jag ju inte äcklas av det. Han får gärna vara gullig ^^
Hans personlighet - Det är väl det viktigaste för mig, sen kan jag tycka att gillar man verkligen en personlighet så är det väldigt lätt att även börja tycka att personen ser bra ut även om man kanske inte tyckte det innan man lärde känna honom.

 

Hjärtat  ♥

 

// Frida FritZzJävel Svensson ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha ja eller hur ;)

2013-03-27 @ 11:02:19
URL: http://mildenuknow.blogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0