En bild ljuger aldrig. Eller?

 
 
Usch, jag hatar att vara sjuk. Är i det stadiet nu att med Alvedon är jag för pigg för att ligga hemma men för sjuk för att göra något, är dessutom hungrig men hittar inget jag är sugen på. Dagens i-landsproblem?
 
Har i alla fall lyckats vara med på schema utbildningen vi hade idag, verkade väldigt krabbit när man ska få hela schemat att gå ihop.
 
Jag försöker roa mig med att redigera lite bilder men även det gör mig uttråkad då det var länge sedan jag fotade så det känns som om alla bilder är tråkiga och att det som kan göras redan är gjort.
Aja, får väl starta tvn lite.
 
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! :) Fin blogg :) Allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker!
Kram

2013-03-26 @ 15:13:16
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0