Ärlighet varar längst?

Hittade detta som jag gjorde för ca tre år sedan och kopierade rakt av, mogen tjej ^^
 
KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Ja, i killen på bussen
Har du någon kille just nu? - Många
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Hela tiden
Vem kramade du senast? - Mej själv :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Absolut

SKOLA:
Är du duktig i skolan? Självklart, inte alla som gått IV i 5 år
Har du bra betyg? - IG = Imponerande Gfrida
Har du fått göra om ett prov någongång? - prov?
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - 1 poäng?
Sköter du dej i skolan? - På rasten
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Beroende
Haft mobilen på lektionstid? - Hur ska jag annars kunna prata?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Always ultra

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Ingen aning
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej fan
Trivs hemma? - Borta bre men helt väck bäst!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Bor i skogen
Har skrikit och slagit din mamma? - Slåss hela tiden
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Stryk ska jag ha!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -Bara sanning
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mej sjäv<3
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - No way

VÄNNER:
Du har vänner? - Vad är vänner?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Nej, bara dom utan skägg
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jag älskar kittliga kompisar
Har du pussat någon av dina kompisar? - Nej dom har skägg!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Hela bunten
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Har ju inga :'(

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - 10000 kg av allt
Putar med läpparna på kort? - Varenda bild
Tar du kort på dina bröst? - Vifta med händerna fjortis
Använder foundation på läpparna? - Lätt, snyggast jueee
Super dej packad varje helg? - Ligger mest i ett dike och spyr
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Vad är fjortisfrisyr?
Ditt hår e knallblont? - Rosa med gröna prickar

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Nykterist javisst!!!
När drack du alkohol senast? - Idag ( ojj, jag var seriös på en iaf xD)
Vem bjöd dej på alkohol? - Uteliggarna på lekplatsen
Brukar du dricka alkohol? - Nykterist sa ja juuuu!
Har du druckit öl? - Varje sekund
Tycker du om öl? - Öl smakar kladdkaka i Lappland

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Coolt juuw
Vill du bli kriminell? - Ja, det är ju coolt sa ja ju
Vad är inte okej med att vara kriminell? Men jag har ju sagt att det är coolt, vem fattar inte?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Hur tar jag mej annars hem på lördagskvällarna? :O:O
Har du suttit i fängelset? - Jag bor där :)
Vill du hamna i fängelset? - Ja, det är med ganska tufft

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Angry birds
När grät du senast? - Gråta är ju inte coolt
Du har gråtit över en kille? - Äsch, Sälj Aset Annars Byt :)
Vem bråkade du senast med? - Mina dammråttor
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0