Ännu en lista

 
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Två stycken
Vad tycker du om kärlek? Underbart och förfärligt
När kramade du någon sist? I söndags
Saknar du någon speciell person? Måndag till torsdag saknar jag alltid Patrik <3
Har du svårt för att bli kär? Har lätt för att gilla men svårt för att bli kär
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? I lördags xD haha

HAR DU NÅGONSIN:
 
Varit medvetslös: Yes, kastrering av häst och piercing :$
Hånglat med nån riktigt ful: Haha jaa xD
Hånglat med fler än 50 pers: Tror inte det :o
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Haha jadåå ;)
Gjort något riktigt dumt? Alldeles för ofta
Gjort något du verkligen ångrar? Vem har inte?
Åkt ambulans? Nope
Åkt polisbil? Yes, typ 50 meter xD
Gjort nåt olagligt? Inget allvarligt
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Haha FILIP! ;)
Skämts över dina föräldrar? Jadåå
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nope
Dricker du? För ofta ibland
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Att ha ont om pengar kanske?
Varit kär? Är det nu så
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Både ja och nej
Vill du ha barn? Med tiden så

SENASTE PERSONEN SOM:
 
Sov i din säng? Jag?
Såg dig gråta? Patrik
Fick dig att gråta? Pappa
Du delade en dricka med? Emma
Du gick på bio med? Patrik, Gustav, Lewin och Martin
Skällde på dig? Pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Tvn

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? En sallad på Willys, alvedon och hårinpackning i måndags.
Sjungit? Haha vill inte fördärva öronen på ngn xD
Saknat någon? Patrik!! <3

JAG HAR:

Digitalkamera? Yes
Systemkamera? Nope
Telefon på rummet? Mobilen = min bästa vän <3
Egen dator? Ja men den vill nog dö snart :'(
Könssjukdom? HAHA könssjukdomar är som pokémon, man är inte tuff förren man har haft dom alla :)
Bra kompisar? Dom är bäst!! <3
 
Eftersom jag har ett tråkigt liv får det väl bli så här ^^
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0