Vår och Tobbe

 
Dagen började med att åka till stallet för att fixa vatten till hästarna och även packa höpåsar och mocka lösdriften. Mockandet gick dock inte jättebra då det mesta var fröset men jag tog så gott jag kunde i alla fall.
Efter stall/hagfixandet så tog jag in honom och borstade lite och sen skrittade en liten runda barbacka, han har nog fått lite vårkänslor nu för både idag och i måndags var han sjukt pigg, gick i 190 och var på gränsen att börja tackta x antal gånger. Men han är så mysig min lilla älskling <3
 
Nu har jag duschat och ska strax äta lite och sedan platta håret och fixa mig för att sticka på APT (arbetsplatsträff) på jobbet :)
 
Sn ikväll kommer hjärtat hem igen :)
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Jorå! :D
Japp det är bra! Vad görs? :)

2013-04-04 @ 20:01:49
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Johanna

Cool bild :)

Du har nu chansen att vinna en proffsig film skräddarsydd för just dig och älsklingshäst. Tidigare så har jag bl.a. gjort en film till den kända bloggerskan Linn Olsson, och det fick synas på både hennes blogg och FACEBOOK! Idag har filmen över 1400 visningar. Om du vinner så kommer du i såna fall få bestämma allt, med min hjälp. Men för att ha chans och vinna måste man väl vara anmäld? Följ bara två enkla steg och du är med. Du anmäler dig, läser mer, och kan se på filmen HÄR: http://finanora.blogg.se/2013/march/bloggtavling.html#comment

Kom ihåg, detta är sista anmälningsdagen, lördag förmiddag/lunch så smäller det!

2013-04-05 @ 18:42:24
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0