Våfflor

 
Vi har varit och ätit våfflor hos Patriks mamma idag, vi hämtade upp Caroline (hans brors tjej) vid halv fyra sen körde vi ut till Mörrum till Inger och Ole. Det var faktiskt väldigt, väldigt länge sedan jag åt just våfflor. Fick även prova något nytt, de brukade faktiskt ha gräddfil och rödlök på, så att det blir lite som langos, faktiskt riktigt gott. Självklart fanns det grädde, glass och sylt också. En riktigt trevlig kväll blev det allt.
 
Sen på hemvägen lämnade Patrik mig hos Emma för vi skulle ut och gå en liten runda och prata lite skit. Även det väldigt trevligt med blandade samtalsämnen ;) Thihi
 
Nu är det dags för film med Patrik och imorgon är det tillbaka till verkligheten, han åker vid fem på morgonen och jag börjar jobba vid sju.
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Jorå det går toppen! Jag tänkte köra lite svarta backar idag ;)
ALlt bra med dig?

2013-04-02 @ 09:29:37
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0