Tobbe fiis

 
 
Idag började dagen med jobb, 7-12. Var skit trött då vi verkligen inte kunde somna igår, sista titten på klockan var runt 1.30 sen vid fyra blev jag först väckt av Patrik som snurade runt, sen ringde hans väckaklocka och sen skulle han pussa hejdå. Men aja, jobbet gick bra i alla fall.
 
Sen stack jag direkt till Tobbe, började med att skritta en runda i det otroligt härliga vårvädret. Han var riktigt pigg, öronen framåt precis hela tiden och gick i 190.
Han lyckades även tappa en sko där det var lite geggigt så funderar på att prova låta honom gå barfota. Innan när han har haft tappsko har han faktiskt ömmat lite men jag har hört att de "vänjer" sig och hovarna bli starkare. Nu när han inte går jätte ofta kanske det är bra läge att testa i alla fall?
Sen var det i alla fall dags för mockning i hagen, fylla vatten och packa hö.
 
 
 
Sen var det hem och mata ormarna igen, äta och fixa lite hemma.
Näst hållplats var Lindenborgssjön där jag och Emma satte oss med te, oboy och baguette och babblade massa skit som vanligt.
Nu har vi precis varit ute och gått med Gustaf och lille, söte Malte ^^
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0