Ingen kan vara nere med en ballong!

 
Imorse vaknade jag av att telefonen ringde, såg att det var från planeraren på jobbet, första tanken var paniken att "shit skulle jag jobba dag idag" men samtidigt var jag säker på att jag skulle jobba kvällen. I vilket fall var det tydligen två sjuka idag så hon undrade om jag kunde jobba dagen istället, sagt och gjort, stressade som en idiot till jobbet och var där 20 min efter att hon ringde (då tar det ändå ca 10 min att köra ^^)
Blev glad när jag såg att det var ett slappt schema. Hon jag skulle till först var inlagd så det besöket hade jag inte. Sen var det en dusch, bädda en säng, bre två smörgåsar, bädda en till säng och lägga fram lite mediciner hos tre olika brukare. Nästa besök var även den en dusch, dock fixade han nästan allt själv så jag tvättade honom lite på ryggen sen bara stod jag där som "stöd" om det skulle vara något. Efter det skulle jag haft ett till besök hos hon som var inlagd och var i väldigt god tid, viste att det inte fanns något att göra på kontoret och ingen annn behövde hjälp så jag satte mig vid en lekplats och njöt av vårsolen i ca 40 min, sen blev det en tillsyn där jag gav en tant lite dricka. Sista besöket var ett städ. Jag blev även klar redan vid 11 och skulle sluta vid 12 så jag cyklade upp till kontoret och satte mig och pratade med de som hade rast fram tills det var dags att gå hem :)
 
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0