Fast jobb! :D

 
Nu när ni läser detta inlägget är jag på jobbet och sliter ;) Haha
Men det är faktiskt så att i måndags fick jag reda på att om jag ville (vilket jag så klart ville) så fick jag en fast tillsvidaretjänst där jag är nu, i hemtjänsten. Måste erkänna att jag har haft tur ändå, efter skolan sommarjobbade jag, blev timmvikare där jag bara stannade i 1,5 vecka, sen fick jag ett vikariat från september 2012 till och med augusti 2013, dock fick jag ju nu denna tjänsten istället.
Det är virseligen i en annan grupp än vad jag är nu med nya vårdtagare men samtidigt är det samma kollegor. Jag fick även själv välja sysselsättningsgrad och eftersom jag endast har gått på 60% innan valde jag att börja på 80% och prova men vill jag höja %en i framtiden så får jag det.

Måste dock säga att det var lite dålig tajming då jag jättegärna hade sommarjobbat på handikappboendet jag var på förra sommaren då jag trivs extremt bra där. Men ett fast jobb är ett fast jobb och går före ett sommarjobb.
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0