Det där med bloggen

 
Hmm, mitt blogg intresse går upp och ner tycker jag. Den största anledningen är nog för att jag inte har så mycket att skriva om, i veckorna jobbar jag, träffar kompisar och rider Tobbe lite lättare pass någon gång då och då. På helgerna så jobbar jag, träffar kompisar, festar och myser med hjärtat. Det är liksom lite samma sak dag ut och dag in känner jag. Samtidigt som det inte är så. Vissa dagar är fullspäckade, jag har inte hemma mellan 6.30 på morgonen tills senare på kvällen. Vissa dagar, som denna, är jag hemma precis hela dagen och bara städar, tvättar och fixar lite + att jag latar mig framför dator och tv.
Även om det skulle vara en fullspäckad dag med fullt upp så tycker jag ändå att det verkar ointressant för er läsare.
Men men nu när jag sitter här i soffan med datorn i knät och Scrubs på tvn och väntar på att Emma eventuellt ska höra av sig så blir jag faktiskt blogg sugen. Får väl sehur länge det håller denna gången. 
 
 
Om 42 dagar är det dags för Sweden Rock igen, som jag längtar! Måste erkänna att det är bland det roligaste på året. Lyssna på bra musik och träffa så grymt trevligt folk.
Drömde för övrigt om Rocken inatt, kommer inte ihåg exakt vad som hände men det var typ bara en dag och gick över alldeles för fort. ^^
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0