Den högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får

 
Hade tänkt blogg igår kväll men så blev det inte, jobbade ju till 21.00 sen på vägen hem köpte jag lite godis, chips och dipp och så blev det söndagsfilm och söndags mys med hjärtat.
Först tittade vi lite på tv på Partaj och sen på Café Bärs. Sen tittade vi på Django Unchained, sjukt bra film om ni frågar mig. Lite jobbiga tillbakablickar och synvillor som jag tyckte var lite störande, men som sagt, i det stora hela var det verkligen en bra och sevärd film. Den fick en att tänka till, tänk att det faktiskt var så det gick till, hemskt!
 
 
 
Eftersom det blev ganska sent igår och både jag och hjärtat är lediga så tog vi lite sovmorgon idag och nu sitter han vid tvn och spelar något skjutspel medans jag sitter med datorn i knät och läser bloggar och skriver här.
Nu återstår det att se vad dagen har att erbjuda, vädret verkar trevligt i all fall :)
 
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0