APT

 
Vid halv två var det som sagt APT på jobbet, vi pratade om allt möjligt, balnd annat lite mer om de nya schemana vi ska ha, vi blev informerade om att det var två stycken som skulle sluta så nu har Asarums hemtjänst fyra fasta tjänster som ska tillsättas så i början av nästa vecka tänkte jag skicka in ansökan.
Vi pratade även om att våra körscheman (där det står vilka besök vi ska göra, hos vem och en ca tid vi ska vara där) var stressiga och att det fans endast transport tid om man kör bil men inte för om man går eller cyklar.
Jag sa även till chefen att jag ska gå kvar på viket till den 16 juni och tar semester över Sweden Rock Festival veckan. Sen är jag ledig fram till den 24 juni då jag ska börja på intro dagar till sommarjobbet.
 
Efter det åkte jag till Emma så satt vi utanför hennes lägenhet i solen och pratade massa skit.
 
Nu ligger jag och hjärtat i soffan och kollar på Tonårsbossen :)
 
Färdig för apt
 
 
 
// Frida FritZzJävel Svensson ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0