Underbar midsommar

Min midsommarafton började med jobb kl sju, det flöt på väldigt bra och vi åt så klart potatis och sill med grädfill. Vid tre fick jag sluta så då stack jag hem och duschade och fiade till mig för kvällens festligheter och så hämtade jag Emma och Tina och vi stack upp till stugan.

Vi började med att ett litet gäng grillade och sedan kom resten vid sju. Vissa kom och gick men oftast var vi runt en 20 pers där och hade verkligen skit roligt. Vi dansade runt midsommarstången men vi hade lite problem med vilka sånger man brukar sjunga så efter ett tag blev det lite julsånger också :)
Både jag och Emma blev även gifta och jag har en liten pojke i magen som väntar på att få komma ut, nästa barn vi ska ha ska vara en flicka. Och han skulle betal lägenheten ;) Haha
Jag, Emma, Tina och Sickan hade en taxi beställd till klockan tre men dom ringe vid ca halv fyra och sa att dom lämnade Karlshamn xD

Så vill jag tacka alla för en helt underbar midsommar!! <3
Vi hade lite tråkigt när vi väntade på taxin så vi roade oss lite, 
häftig tjej vilar på 29an ^^
vsdf
// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0