Slappt

Börjar inte förren vid två idag och Roxett fick en välförtjänt vila idag då hon verkligen har varit jätte fin de senaste dagarna. Så jag tog mig en liten sovmorgon, ställde klockan på elva för säkerhetsskull men vaknade vid halv tio. Så nu har jag varit lite vid datorn men ska snart börja göra lite nytta, hade behövt handla lite och skriva på pappret att jag har fått nycklarna, det skulle jag egentligen ha gjort för typ två veckor sedan ^^Haha

Det var väl det enda för min del.

Eller, sitter och kollar lite bilder på facebook och fick synd på bilderna på Prippe, undra var han är, hur han mår och hur han har det. Jag saknar denna fina lilla varelse och undrar ibland hur mitt liv hade sett ut om jga faktiskt hade köpt honom, virseligen hade jag inte haft Roxett i s fall, men ändå. Hoppas i alla fall att han har det bra och att han är hos någon som verkligen älskar honom. Det förtjänar han, lilla envisa bushästen <3

bfd


Lägger även in en film på hans första 1m, ett stopp som var mitt fel då jag inte hade hoppat kombination med honom innan och blev lite osäker, sen ett litet skit riv <3





// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla gärna in min blogg! Fin blogg föresten!



http://ponniebruden.blogg.se/

2012-06-26 @ 15:06:48
URL: http://ponniebruden.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0