Vilken helg! :)

I torsdags när jag slutade jobbet stack jag och Emma till Killebom för att lyssna på den Svenska Björnstammen, helt okej var det. Där nere träffade vi på Jenny, Anna, Sickan, Lundén, Mange och Hagge.

Sen i fredags ringde Emma och frågade om jag ville med henne och Ida till Kristianstad, hittade äntligen en ny bikini, ett par shorts och tre par skor, hade velat hitta lite fina festkläder med men så blev det inte.
Sen frågade Moscán om vi ville på fest hos Viippola vilket vi så klart ville. Så fredagskvällen spenderades först med förfest hos Tina och sen vidare till Viippola med trevligt, galet folk och roliga lekar :) Var hemma runt fem på morgonen ^^


Lördagsmorgonen följde Emma med till stallet och tittade när jag gjorde lite ledarskaps övningar med Roxett som skötte sig jättebra och var lugn och snäll.
Sen lagade hon mat och jag och Jenny städade. Sen var det dags för inflyttningsfest hos mig, nästan samma folk som hos Viippola kom plus minus några men även denna kvällen/ natten blev väldigt rolig. Vid klockan halv fem stack de sista och Viippola och Lång låg däckade i soffan medans Niklas låg däckad i sängen ^^


Igår var det skitsnack och slapp med de som var kvar från lördagen sen på kvällen var jag ute och gick en runda med Emma. Vi skulle även bada men hade inga badkläder och det var folk överallt så vi bara körde runt en runda istället ^^


Idag är jag tillbaka till verkligheten och har varit och ridit Roxett som var lite pigg imellanåt men ändå lugn och sökte sig neråt.


Nu blir det snart jobb med en lång vecka framför mig, är endast ledig på torsdag ^^



bngf



nhyuk





// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0