Skräckmaraton



Hmm, jag börjar se ett mönster ^^ Virseligen var vi inte vid någon sjö igår men direkt när jag hade slutat stack jag till Emma så tittade hon, jag och Ida på ännu en skräckis och åt godis. Denna gång var det filmen Rose Red, den var var väl helt okej även om jag inte tyckte den var ett skit läskig. Idén var dock bra och hade man gjort en ny liknande film med special effekterna som finns idag hade den kunnat bli riktigt grymt läskig. 
I vilket fall var det en trött Frida som cyklade hem vid två på natten ^^


Idag var det jobb som stog på schemat, segt att gå upp men annars flöt dagen på bra.


Ikväll får vi se vad som händer, vi har pratat om att dra ihop ett gäng och köra på en liten grillfest :)


Kom även på att för någon dag sedan kom Florim och visade denna lilla otäckingen, hans kompis hade hittat den vid en sjö bara några minuter ifrån våra lägenheter, hoppas inte det finns fler sånna där :s

kobra





// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: TeamGrys

Hej! Kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar! :D

2012-07-15 @ 12:34:04
URL: http://teamgrys.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0