Jobbevecka och dressyrträning

Denna veckan är det fullt med jobb, var ledig igår men det var även den enda lediga dagen denna veckan ^^


Efter avslutat jobb i onsdags stack jag, Emma och Eken och badade fast Eken var badkruka och bestämde sig för att bara titta på även om hon har tjatat i evigheter om att bada. Efter det så kollade jag och Emma på skräck film.


Igår städade jag lite här hemma innan Emma kom så pratade vi skit ett tag sen var det dags att dra till stallet för att träna lite, Emma agerade mästerfotograf.
Roxett var periodvis lite springigare och hög i nacken men vissa stunder var hon kalasfin och känslan över lag var väldigt bra! :)


nhgvc

2

3
4

5


6

7


8

9

10



Efter träningen skulle vi kollat på film med Eken men plötsligt kunde inte hon så jag och Emma stack till Lindenborgssjön där vi eldade och pratade skit, jag badade också. Sen blev det åter igen skrcäk hos Emma, denna gången The woman in black, sjukt bra om ni frågar mig ^^

Sen gick vi en liten runda runt stan innan jag tillslut stack hem.


Nu väntar jag på att klockan ska bli 12 så jag börjar jobba ^^




// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-07-13 @ 10:41:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0