Jädra Emma ;)

På kvällen igår var det dressyrträning med Rozett igen. I början var hon lite skum, hon tittade och var intresserad av allt annat än mig och sa jag till henne så blev hon tjurig, Alex trodde det hade med brunsten att göra och att hon hade en liten släng av PMS ;) Skillnaden på mig idag och för ett år sedan var att nu kan jag själv hålla mig lugn när hon gör så, innan blev jag lite sur på henne för att hon fjantar men mest sur blev jag på mig själv för att jag inte kunde "fixa till" henne och det kunde sluta med att jag hoppade av för att inget funkade.
Nu hade jag kvar tålamodet och Alex hjälpte mig med övningar som fick henne att lyssna på mig igen och efter ett tag gick hon som en klocka igen. Min fina lilla häst! <3 Och nu det sista har hon varit så grymt fin och gjort mig bortskämn så det kändes lite konstigt när hon krånglade lite men det kan ju inte alltid gå bra och vi fick ju ordning på henne tillslut ^^


Hittade även ett gäng härliga vinterbilder Emma tog på oss för ca 1,5 år sedan som jag tänkte lägga upp när jag får tid ^^
fresg



Sen efter träningen körde jag upp till stugan och pratade lite med Jenny och hämtade lite grejer. På vägen hem ringer jag Emma och frågar om hon vill titta på en till film en sista gång innan Östersjöveckan drar igång. Ibland känner vi varandra för bra, hon hade tydligen ringt mig ca 10 min innan jag ringde henne för att fråga samma sak men det gick inte fram eftersom det är dålig teckning i stugan.

Denna gången blev det Silent Hill, helt okej film faktiskt enligt mig :)



Idag blev det först stallet, hon var lite små fjantig idag med men avslutade fint även om hon fick jobba ganska hårt.
Sen blev det jobb till 21.30.

Nu för en liten stund sedan ringde Emma och frågade om vi skulle ut och gå, haha känns som om vi träffas typ varje dag nu, men vad gör man inte för lite sällskap när man bor själv ^^



// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer
Postat av: Emmaaaaa

Thihihihih ^^

Svar: Du är en bajs ^^
Frida FritzzJävel Svensson

2012-08-30 @ 18:29:15
Postat av: Fanny

Vad skönt att det blev bättre på slutet :)

2013-01-23 @ 20:53:31
URL: http://fawila.blogg.se
Postat av: Annika

Härlig bild :)

2013-02-11 @ 15:42:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0