Grill fest :)

I lördags blev det en liten grillfest vid sjön igen, eller ah, först grillade vi och sen eldade vi men trevligt var det ^^


Jag dansar indiandansen som senare fick namnet penisdansen av någon konstig anledning ^^
penis

Igår var det dags för jobb igen, vi åkte faktist upp till Långasjön och åt lite glass sen körde vi en runda runt Mörrum och lite så men det flöt på bra.
När jag hade slutat gick jag en liten runda och sen började jag plocka undan lite här hemma. Det var meningen att jag skulle damsuga idag men får se hur det blir med den saken ^^


I alla fall så är det min lediga dag idag så jag tog sovmorgon till halv 11 och sen vid 11 började jag tvätta. Nu är tvätten klar men med resten av städningen går det segt ^^


Fick även en bild på min älskade lilla ponniihest som jag saknar men jag vet att han har det toppen!! <3

tobbii




// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0