Helt jävla awesome helg! :D


Som jag skrev innan var älskade Linn här vilket bara det gjorde det awesome! Och festandet var mer än okej även om det var lite folk på Sliver, men det hade vi väntat oss med och så fick vi åka en Pontiac cabbe in till stan ^^

Bilträffen igår var riktigt, riktigt rolig, först träff i Ronneby, rece i Konga och sedan Karlshamn. Åkte i Tonis skitsnygga 954a bort med han, Angelica och Marii som jag aldrig träffat innan men hon var en helt underbar liten filur! Stackars Toni som behövde vara nykter med oss tre fnittertjejer ^^ Haha Det var riktigt längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde den kvällen, all var skitroligt och skämten bara trillade ut. "Äsch, det är lammkött för FritzL!" Riktigt tråkigt när kvällen väl var slut! ;(

Idag blev det grillning inne vid vägga med massa trevligt folk och även här skrattades det i mängder. Sen kom någon idiot på idén att bada så då bar det av till Långasjön. Det var sjukt kallt men faktiskt riktigt skönt sen efteråt när man kom upp. Och så skulle Emma spela in en film till hennes skola så hon, jag, Sickan och Nenne åkte iväg och filmade massor innan klockan blev för mycket och jag var tvungen att åka hem och duscha för att orka med skolan.


Bjuder på en bild från Lollos kräftskiva för ett tag sen
bgfx

Och såhär gör jag, Emma & Emma när det blir för varmt hos Sickan ^^
hbgn


Hoppas alla har haft en lika underbar helg som mej!! :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥







Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0