Valborg


Årets Valborg var faktiskt exterm rolig, vi gick runt i sopsäckar coh spelade såpakubb på en presenning och var allment galet. Dock fick jag sjukt ont i halsen ^^

Idag har jag mest suttigt i stugan med mamma och tagit lugnt, gick en runda med Roxett med. Och har lekt lite i Photoshop :)

Orginal
fsw

Redigerad, även om den blev ganska så överdriven så gillar jag den ändå på något sätt. Sen att blogg.se förstör kvaliten på bilder är ju en annan sak ^^
vf




// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Vsg :)

Okj vad synd :( Försöker lära mig GIMP, går sådär haha xD

2011-05-02 @ 17:41:54
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0