Vilken kväll/ natt

Gud vilken kväll det blev igår, efter hästarna städade jag ju vilket tog ganska lång tid så Angelica kom undertiden jag städade. Sen mötte vi Madde och så kom resten av folket med. Nästan precis innan vi skulle dra till Anna kom jag på att jag inte hade ätigit något på hela dagen vilket inte är sådär jätte smart när man ska dricka så jag fick slänga ihop en omelet lite fort.
Sen stack vi till Anna där det var väldigt trevligt och livat. Sen blev det taxi in till stan för att mellanlanda hos Sickan, gå på toa och dricka lite till. Sen stack vi till Loch Ness och hade väldigt trevligt men tiden gick fort och det känndes som om vi inte var där alls länge.
Så gick vi vidare till Sliver men likadant som förra helgen så var det inget folk så vi tröttnade och stack till Mingel. På vägen dit mötte vi två killar som gick ut därifrån så jag stannade dom och frågde om det var något folk där, enligt dom var det okej men inte mycket så dom hade tänkt gå till Sliver men det hindrade vi dom från. Så vi stod där ute en stund och pratade med dom när den ena säger "Du är Jennys syster va?" jag fattade ingenting förrens han sa att han hette Barre, eller ah, kallas för. Och Barre vet jag är väldigt bra kompis med Jenny och vi kom även fram till att vi hade träffats i Ljusaryd en gång.
Men i alla fall gick dom med oss in. Sen ringde en av personerna på förfesten och var jätte ledsen för hans tjej hade bara stuckigt och han trodde det var slut. Så vi satt utanför och pratade med honom ganska mycket, jag ringde även tjejen två gånger och båda gångerna var hon påväg mot Mingel för att prata men hon kom aldrig.
Han frågade då om någon av oss kunde sova på hanns soffa inatt så han slapp vara själv men alla andra skulle tvunget hem så jag erbjöd mig. Väl hemma hos honom satt vi i köket och pratade igenom allt samtidigt som både han och jag smsade henne och ringde men utan svar. Vid klockan fyra satt vi på varsin stol och typ sov så då bestämde vi oss för att sova.
Jag somnade direkt men vaknade till någon gång under natten av att tjejen kom hem och sen när jag vaknade på morgonen hade dom löst det vilket var väldigt skönt.


bth



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0