Vår idag! :D

Körde till stallet och fixade till Roxett, både Fanny, Carina och Elin var där så det var extra trevligt att mocka med sällskap och massa prat. Sen valde jag att leda henne en liten stund så hon fick ta det lugnt men ändå röra sig efter träningen igår och så avslutade jag att jogga henne lite i linan en stund, inget märkvärdigt alls men hon fick röra på sig.

Sen åkte jag till Hällaryd för att hämta lite saker och hade beslutsångerst om jag skulle hinna ta en liten runda på Tobbe eller inte, men eftersom det var så himla fint väder och solen lös tänkte jag att gör jag inte det så kommer jag ångra mig.
Han var lika pigg men ändå lika lugn idag. Och så måste jag försöka hinna med att klippa honom i helgen eftersom han blir svettig av att skritta 15 minuter med all den pälsen. Men helt underbart var det! :)

Nu håller jag på och fixa mig inför fest och ska snart laga lite mat ^^

Ha en extremt trevlig lördags kväll allihopa! :D



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0