Tvättat bilen

Anledningen till att jag körde ut till Hällaryd igår var att Leif som är typ som en "alltiallo" hos oss skulle kolla på min bakspegel, själva speglen har ju trillat bort för ganska länge sedan och den ska besiktigas imorgon. Men när jag väl kom ut till Hällaryd så var inte Leif där, jag ringde då pappa som ringde och kollade med honom men han hade stuckit hem. Jag bestämde mig då för att tvätta bilen efter som den var enormt skitig efter vintern och allt salt på vägarna. Och gud vilken skillnad det blev, inte för att bilen såg ut som en utställningsbil precis utn mest för att den var så grymt skitig. Sen hatar jag att tvätta svarta bilar, så fort bilen är blöt ser den ren ut så det är jätte lätt att missa någon liten fläck. Tacka vet jag den gula jag hade där såg man i alla fall var man hade tvättat :p
Men aja, det syntes mest i bakspeglarna, man ser knappt att det är en spegel nu så tydligt blev det xD

Sen åkte jag till Roxett och gjorde det jag skulle och tömkörde henne lite vilket gick helt okej. Hon var lite spänd vissa perioder men över lag gick hon kanonfint. Ena galoppen börjar hon verkligen kunna samla sig och jag kan få upp formen lite med, i den andra har hon fortfarande svårare för men det går framåt.

vdf



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0