Träningen

Förlåt för ganska sen bloggning men jag var inte hemma förren runt halv 10, då skulle jag in i duschen sen har jag pluggat lite eftersom jag har inlämning imon och lyckades precis bli klar.

I vilket fall är jag kalas nöjd med dressyr träningen, hon blir bara finare och finare min lilla Prinsessan! Visst går hon stadigt en stund, sen slänger hon upp med huvudet eller sänker huvudet för lågt och älgar iväg, men där i mellan går hon kanon och det känns riktigt bra. Mellanrummet mellan "olydigheterna" blir också längre och längre och själva "problemet" blir mindre. Vi tränade även att göra lite skänkelvikningar, var väldigt längesen vi gjorde det nu så hon tyckte det var lite läskigt igen. När vi köpte henne sa dom att hon hade gått LA dressyr men så fort hon skulle korsa benen (både i skänkelvikning i stallgången eller någon annanstans) så fick hon panik och fattade inte alls vad hon skulle göra. Nu däremot är hon lugn, dock svänger hon gärna mer med frambenen än med bak men bara jag fångar upp yttersidan så funkar det. 
Det blev inte så långt eller intensivt bloggat om träningen men jag har pluggat endel nu, är sjukt trött och hade egentligen behövt platta håret innan jag lägger mig, samtidigt hade jag kunnat somna nu på direkten sittandes i soffan med datorn i knät xD

Aja, vi hörs imorgon. Har tyvärr inte hunnit lägga in något tidsinställt på förmiddagen men får se om jag hinner/ orkar det innan skolan imorgon.

God natt alla underbara läsare! :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har testat allt, det är alltså du som är magisk!(Men du kan ju försöka förklara hur du utför magin så jag med kan trolla lite? ;) )

2011-03-08 @ 08:54:15
URL: http://chippers.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt att det går så bra med den lilla häxan nu ;)

2011-03-08 @ 18:50:53

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0