Tobbe fiis ♥

Stack till Tobbe då och började med att mocka alla fyra boxarna och så fast det gick rätt fort för dom är inte så jobbiga. Sen tänkte jag gå och leta i hagen eftersom han hade tappat sin grimma sist jag var där, jag har alltid grimma i hagen på mina hästar fall dom av någon anledning skulle rymma eller på annat sätt komma lösa är det mycket lättare att få tag på dom med grimma om dom är lite uppstissade. Och jag som aldrig brukar köpa dyra grimmor eftersom jag alltid har hittat väldigt billiga som är jätte fina, men jag hade en som kostade runt 150 kr, som Tobbe av någon anledning fick med sig till Sofie eftersom det var den jag hittade och vipps så hade han den i hagen och nu var den då tappad. Jag hittade den tillslut men den var dels riktigt lereig och sen lite sönder så där försvann den. Men aja, när jag gick där i hagen tittade både Tobbe och Twiggy väldigt konstigt på mig och undrade vad jag gjorde. Tillslut kom Tobbe fram till mig precis som "skulle du inte hämta mig" så gullig var han när han stod där och såg så förvånad ut under all pannlugg ^^
Sen skrittade honom i ungefär en halvtimme eller något i den stilen, min fina, söta lilla busponny <3

På vägen hem hämtade jag syster vid skolan så följde hon med hit en stund, sen har jag kollat på ponny akuten varvat med att springa fram och tillbaka till tvättstugen så nu är sista tvätten inne, nu ska det bara tumlas.
Och sen blir det som sagt träning.

Bästaste buseponny! 
csdcd




// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: WONDER SOUL - Speciell hästblogg

Fin blogg! ♥

Kolla gärna in vår nya, speciella hästblogg. :)

2011-03-14 @ 21:03:24
URL: http://wondersoul.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0