Test i skolan

Idag i skolan skulle vi tydligen ha ett litet oförbärett test om vad vi har lärt oss och kommer ihåg från lektionerna. Min första tanke var "Shit, jag kommer inte ihåg någonting" Virseligen var det bara kryss frågor men vissa hade vi inte ens gått igenom utan fick helt enkelt tänka logiskt. För mig gick det tydligen jätte bra och jag kom ihåg mycket mer än jag trodde, jag hade 16 av 18 rätt. Hade jag svarat rätt på det ena hade jag fått rätt på det andra med, första av dom var med vilken färg man märkte streila saker med, jag var helt säker på att det var grön och kryssade i det men så var frågan efter hur man märkte ut rent och tänkte att det var lågiskt att det var grönt så jag ändrade. Men aja, gick mycket bättre än jag trodde i alla fall. För övrigt hade vi genomgång i lyft teknink med världens tråkigaste lärare, det jag funderade på under dom två timmarna var om dom linjerna man har i huden i handen såg lika dana ut på båda sidorna och kom fram till att dom inte gjorde det och att jag tydligen hade ett ganska liksidigt X nästan mitt i min ena hand, så roligt hade jag xD

Sen efter lunch fick vi instuderingsfrågor som vi skulle göra två och två, jag och Eken var klara vid två så då fick vi sluta :)




// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0