Stallet nästa

Intervjuvn gick bra det hände inte så mycket utan hon mest pratde om hur det skulle gå till, vilken lön det var nu men att första april brukade de höja några kronor, vad jag skulle göra, m.m. Och så skulle jag dit och provjobba om någon vecka så vi får väl se. Men ärligt talat hoppas jag att jag får på rökeriet eftersom det verkade vara sån bra sammanhållning där, minst två av dom har häst och dom var välrigt trevliga.

Aja, nu måste jag sticka till Roxett och som sagt hoppas jag verkligen att det går att tömköra på den leriga banan idag eftersom jag tycker det är bra dagen innan tävling. Hon får röra på sig, även om man jobbar så blir det ändå lite skönare för henne att jobba utan ryttare samtidigt som jag kommer åt henne bättre fråb marken fortfarande och tömkörningen har hjälpt mig så otroligt mycket i ridningen och just nu är hon otroligt fin! :)


Finaste sess ^^ Och ingen har tvingat er att skratta åt mina gympaskor eller min otroligt vackra stolsits ;)
bfg




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0