Städar

Idag har dom bytt lektioner så dom har Hjärt och lungräddning i Arbetsmiljö och säkerhet nu på förmiddagen och så har vi Etik på eftermiddagen där vi ska börja jobba i grupperna om olika religoners syn på olika saker. Så jag börjar vid 1.

Sen ringde Kabo för en stund sen och sa att det var två tjejer som ville kolla på lägenheten och undrade om han fick ge dom mitt nummer så vi kunde bestämma en tid istället för att han ska vara mellan kontakt, och självklart fick han ju det. Sen fick jag lite panik, lägenheten ser ut precis som vanligt = fördjävlig, särskilt efter allt Sonja hår och krukorna hon har vält ner så jag började panik städa lite. Fixade båda toaletterna och hallen så det bara är till att damsuga där sen fixade jag nästan hela mitt rum, det är lite kvar där. I köket är det bara disken kvar och sen är det lite reklam och sånt på bordet i TV rummet som ska fixas och sen ska det ju damsugas och torkas golv men det får jag fixa mellan skolan och dressyr träningen ikväll, kanske att jag får ta lite efter med.

Och snart ska jag till stallet och luncha och tänkte passa på att mocka med så jag slipper det sen innan träningen. Fanny är iväg och åker skidor och både Stig och Carina jobbar fullt så jag tänkte vara snäll och ta dom idag och sen på Onsdag när jag ändå slutar vid 12.


Åhh vad jag saknar finaste Prippson ibland! <3
gr



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0