Sommaren på väg?

Imorse vakande jag och Angelica redan vid klockn åtta, men gick och lade oss igen. Sen när vi gick upp på riktigt satte vi oss med frukosten ute på balkongen, solen lyste rakt på den så det var hela tio plus grader där.
Sen kom Coff och hämtade oss så åkte vi till Eken som skulle ha Blue minerals party med Fällgren. Jag köpte en ansiktstvätt, eller aa jag har redan fått den av Fällgren betalade den här. Sen köpte jag en handkräm eftersom mina häder har varit så himla torra nu i vinter. Sen fick jag en duschtvål för ca 250 kr av henne för att jag har hjälpt henne så mycket med hästen.
En mycket trevlig liten tillställning med massa skratt och misstolkningar och efter det bjöds det på kex med olika sortes oster.

Sen körde Coff hem mig igen och jag körde till Roxett, eftersom jag var ganska sleten från igår så blev det bara tömkörning. Men gud så fin hon var! Jag la öven ut en bom på ena sidan för att hon skulle lugna ner sig lite och det funkade. Jag kunde ha henne både i låg och hög form, visst blev hon lite stressad i ena galoppen men bara en liten stund. Annars var hon så himla fin, sådär så man inte vill sluta utan kan stå där och bara se på henne i flera timmar om det skulle vara så. Tycker det är så himla skönt att hon har varit så fin den senaste tiden.

Nu sitter jag hos mamma i Pukavik och bloggar, kollar på Wallander och Beck.


grs



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0