Sleten dag


Vaknade runt 9 imorse och kunde verkligen inte somna om även om jag var skti trött så vi kollade på barnpogram på tv xD Haha 
Sen stack vi till Hemköp och köpte frukost, för mig blev det en sallad med kyckling, skit gott :) Sen blev det ännu mer barnprogram haha
Runt tolv skulle dom in till nya gallerian inne i stan så då gick jag hem. Helt slut var jag så jag gick och la mig med en film, The Unbord. Har sett den innan för jätte längesen men den är faktiskt bra. Det ska vara en skräk men jag tycker det är väldigt svårt att hitta riktigt bra skräck! Och en bra för mig är inte över drivet massa blod och sånt utan spänningar och plötsliga saker så man hålle rpå och skita på sig, sånt gillar jag! :)
Vilket fall så var sängen min bästa vänn idag. 

Typ vid halv 6 drog jag mig bort till Roxett och mockade, hon fick faktiskt vila idag. Sen hade Ösan antagligen något kolik liknande, hon la sig ner och rullade och rullade i hagen och kollade på magen, så gick Fanny ut och gick med henne en stund men när dom släpte in henn i boxen så la hon sig igen så det var bara att ta ut henne igen och gå vidare. Sen var jag tvungen att åka men jag hoppas det gick bra med henne.

Sen kom Jenny till mig och gjorde mig sällskap i runt en timme någonting sen ska jag vara fylletaxi åt min alkoliserade mor ;) Så nu sitter jag här uppe i skogarna mitt ute i ingenstans och lyssnar på dom små tanterna som tjatrar, jag fick en glass av dom i alla fall :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer
Postat av: Molly

http://mollythecool.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-sondag.html#comment



Kolla om du vann Dagens blogg, om du inte vann anmäl dig på nytt <3.

2011-03-27 @ 09:21:31
URL: http://mollythecool.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0