Skola och stallet

Började med skolan idag, gcik igenom lite om hur man kollar andning och hur en bra andning ska vara och även puls och sånt skit, lite om tryckskador och smärta. Vi skulle egentligen sluta vid fyra men fick gå vid två.

Så då åkte jag direkt till stallet och mockade och longerade henne lite i skritt och joggning just för att hon ska få röra sig efter en hård helg. Sen tycker jag att en häst ska få vara häst också och få gå i sin naturliga form med ett avslappnande pass där den får busa lite.


Har även gjort en ny tillfällig header då jag har tröttnat på den andra så jag slängde ihop en ny lite fort. Får se när jag hinner och orkar göra en ny som jag lägger ner mer tid på. Måste även göra om designen för den passar inte nu men det får bli ikväll om jag hinner :) Syns inte den nya så tryck på F5!

Dock vet jag inte riktigt hur man får bort den lilla rosa rutan som stickar runt headern, någon snäll som vet? 

Uppdatering, jag börjar lära mig koda bättre nu ;) Det enda jag nu behöver hjälp med är att få headern i mitten? xD

Uppdatering 2; Även det fixade jag efter lite klur ;D Haha



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0