Skit trött

Klockan är inte ens 9 en fredag kväll och jag är skit trött, tecken på en hård vecka? xD

Men jag har hunnit med mycket idag, först skolan som faktiskt var riktigt kul. Vi tränade lyft teknik först nere i metodrummet där vi var halva klassen och lärde oss vända folk i sängar, riktigt roligt. Sen efter halv tio rasten bytte vi så min grubb var i klassrummet och lärde oss flytta folk på stolar och sen hur man lyfte upp dom, även det var roligt särskilt eftersom jag är mer praktiskt än teoretiskt så dagen gick skit fort.

Sen åkte jag direkt upp till Roxett och mockade sen putsade jag alla grejer vi ska ha på söndag och lastade in allt i transporten. Sen red jag henne på banan dock var det så himla lerigt där att det nästan bara gick att skritta, lyckades trava några varv men sen blev det upptrampat och mjukt så hon började halka så då gav jag upp. Men tiden jag red var hon kalas fin, precis som hon har varit dom senaste veckorna nu vilket känns jätte skönt att hon har gjort sånna framsteg. Imorgon hoppas jag det går att tömköra henne men eftersom det har både regnat och även snöat lite ikväll gör det säkert inte det.

Sen åkte jag ut till Tobbe och red en runda med Mikaela och Kasper, vilket var väldigt trevligt. Väl tillbaka hjälptes vi åt att mocka och fixa allt i stallet.

Nu sitter jag hemma och har gjort sen klockan 6 och är alldeles för trött för att göra något men ska eventuellt ut på en liten promenad sen :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Trött klockan 21, jag gick och la mig klockan 19:30 en fredag kväll, orkade inte ens vara uppe och se let's dance ;) hihi

2011-03-12 @ 08:25:17
URL: http://chippers.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0