Så irriterande

Började med skolan, vi delades in i grupper och skulle ta reda på fakta och argument mot och för olika saker, min grupp fick att vi skulle vara för fosterdiagnostik sen vid tio skulle vi argumentera mot varandra vilket faktiskt var väldigt kul. Även om det nästan bara var jag som pratade i min grupp och en i gruppen vi argumenterade mot, men vi två fick en bra diskution i alla fall.

Sen åkte jag direkt och red Tobbe, hade tänkt trava honom lite idag men skrittade istället en riktigt lång runda så han blev lite svettig så då tänkte jag att jag väntar till en annan dag. Men det var så mysig att bara tar en lugn barbacka tur i skogen när det var så himla fint väder ute :)

Sen åkte jag hem och la mig framför TVn och väntade på att klockan skulle bli sex så jag kunde köra till Roxett och mocka och göra iordning henne inför träningen ikväll men för typ tio minuter sen skrev dom att träningen var inställd. Hade jag vetat det hade jag tagit henne direkt efter Tobbe och kunnat plugga och göra annat nu. Men, men.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥






Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0