Redovisning

Satt från klockan 8 till 3 och lyssnade på redovisningar om olika religoner idag, vi hann dock inte redovisa vilket var tur eftersom en som typ aldrig är där inte var där idag heller och två av dom i gruppen kan ju knappt svenska och har bara kopierat texter från internet och böcker som var på sån svenska att knappt jag förstod vad som stod där så dom kan omöjligt förstå det själva. Dom visste inte heller var källförteckning var för något trotts att vi har haft röreläsning om det men det sket dom i för att dom ville sluta, jag var inte heller där meeen, jag har jobbat med källförteckning sen grundsoklan. Kan man inte ska man ju utnytja sånna tillfälle, men tydligen inte. Bara jag och Sofie som var bra förbereda. Men men nu ska vi ta det på måndag i alla fall.

Nu ska jag slänga i mig något att äta och sen sticka och rida Roxett, känns ju jätte kul i snö och regn -.- Not! Men hon måste gå idag.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0