Pukavik


Sitter nere hos mamma i Pukavik och har suttit här sen efter stallet. Jenny och Börje kom också hit en liten stund.

Nu har jag fått igång Movie Maker igen så imorgon på förmiddagen kommer en ny provridning, denna gången på "Jalle" :)
Har även skrivit om en annan provridning och ska skriva om en till typ imorgon, som jag tyvärr inte har film på. Sen efter det är det bara Tobbe kvar från den gången. Sen är det ett fåtal stora hästar.

Tänkte även ta upp det där med min lista igen om stallet men skivan med dom bilderna var så himla slö så mamma ska prova bränna över den till en annan skiva och se om det blir bättre.

Aja, nu ska jag bara fylla i lite CSN papper sen ska jag faktiskt hem och sova :)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0