Pluggar

Stallet gick jätte bra som vanligt, gick en liten runda på banan med henne så hon fick röra på sig lite i alla fall.
Nu sitter jag nere hos mamma i Pukavik, vi har gjort toast, tittat på filmen från Olofström och träningen igår och nu pluggar jag tyvärr. Det går väl lite sådär, hittar inte riktigt det jag ska skriva om. Katolikers känslouttryck smärta och vård i livets slut. Vård i livets slut hittar jag endel om men känslouttryck smärta finna absolut ingenting. Och trött börjar jag redan bli, måste ta tag i mitt liv! xD Haha som om det kommer hända! xD

Är väldigt sugen på att göra en ny header men jag ska bara ha tiden till det med.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥




Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0