Photoshop

Sitter åter igen och pillar lite med PH, försöker lära mig lite nya saker med men jobbar mest med färger, nyans och ljus idag, något jag inte gjort så mycket innan därav inte helt perfekta resultat men utan träning blir man inte bättre ;)


Ändrade färg på utrustning lite fort, Orginal
bgf

Redigerad
fer

Orginal
hgdf

Redigerad
cds


Blev faktiskt ganska nöjd med den sista, sen gjorde jag om en bild från Öland som jag faktiskt blev riktigt nöjd med men självklart glömde jag spara så jag får se om jag orkar försöka göra om den någon annan dag ^^ Har brist på redigeringsbara bilder med, hade hämtat kameran och skulle ta lite nya på allt möjligt men så behövde Jenny den idag så hon kom och hämtade den och självklart blev jag riktigt foto sugen någon timme efter xD

Nu ska jag dona runt lite vid datorn och fixa lite saker sen blir det sängen för min del. Är skit trött ^^



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Jag är precis likadan.. Speciellt eftersom jag är höjdrädd så vill jag ha 100% kontroll, och då blir det undertempo vilket gör att hon får ta i så mkt och vi får inte ett bra flyt igenom. Men det jobbas på! :-)



Tack så jättemycket! :)

2011-03-10 @ 06:21:18
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0