Onödig skola

Skolan idag tyckte jag var totalt onödig, dagens klart viktigaste var att det var Fish and chips till middag xD
Vi började med att delas in i nya grupper, hälften av grupperna läste om mun/ tand och fot hygien och även dusch, resten läste om tvättning av vårdhavare för att sedan redovisa det i praktisken för varandra nästa fredag, det gjorde vi hela förmiddagen trotts att det tog kanske en timme. Sen på eftermiddagen var vi nere i metodrummet och skulle förbereda inför rdovisningen men jag ahde fotvård och det fanns inga grejer till det så jag och dom andra som inte hade något att göra fick typ titta på dom med tand hygien, skit drygt. Sen skulel vi kolla på en helt onödig film om någon sjukdom som inte hade med oss att göra som tog ungefär en halvtimme.

Men nu har jag slutat i alla fall och ska snart byta om och dra till stallet. Måste fylla på torv idag och sen går jag nog en runda med henne eftersom hon säkert har träningsvärk.



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det e skrämmande att se att folk bli värre o värre för varje år!

Tävlinsarranörerna borde ha ngn sträng vetti människa som står o ha koll på framridningen, så att alla sköter sig, eller ngt.

Joe jag rider henne nu, ska börja hoppträna nu hade ja tänkt. Så sen ska vi ut på lite tävlingar. funderade på att åka till sporrens lokala, men vet inte om ja ska det, tycker underlaet i ridhuset är så dålig, o min pålle e ju inte den luna heller. få se lite hur ja gör. Ska se hur hon e lite på träningarna med först. =)

2011-03-15 @ 16:49:28
URL: http://shrimpi.blogg.se/

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0