Nananana

Ni får ett litet snabb inlägg. Var egentligen meningen att jag skulle lägga in en ny provridning, denna gången från Flammabygget men jag har typ alldeles för mycket grejer sparat på min dator eftersom jag inte orkar lägga över det till den externa hårddiksen. Så på grund av överbelastning är min dator grymt seg. Tänkte även lägga ut en liten snutt som jag hittade på Smulan, min allra första egna häst dock på henne och Moa som köote henne av oss men datorn tjurade ihop och tyckte inte alls att ni skulle få det ;( Men jag lovar någon av dom imorgon i alla fall :)

Kvällen spenderades med Angelica, vi snackade skit, handlade och åkte runt en runda med bilden. Men runt klockan 10 gav vi upp eftersom båda var grymt trötta. Så sen har jag suttigt här och fixat lite smått och gott. Har även kollat på reprisen på Sveriges värsta bilförare, skrotbils rally är något jag lätt hade velat prova! ;)



// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0