Melodifestivalen

Vid kvart i sju kom Lollo och Jocke och hämtade mig och även Elin och Filip så åkte vi hem till Lollo och började förfesta lite smått. Sen kom även Sara och Katya. När melodifestivalen började kollade vi på den, jag har inte sett någon deltävling innan så detta var första gången jag hörde alla bidragen och måste medge att precis som många andra tycker blir svenska melodifestivalen bara sämre och sämre. Har Danny verkligen så dåligt minne att han inte kommer ihåg en låt med mer än tre ord? För "in the club" var ju det ända han sjöng men vi kom fram till att den kan faktiskt passa ute på nattklubbar men stort nej till melodifestivalen. Eric Saade var något bättre men inte mycket enligt mig så eftersom det stod mellan dom två får jag väl säga att det var tur att han vann.
Min personliga favorit var lätt Oh my god med The Moniker, en speciell, glad och väldigt medhängande låt. Den skulle verkligen ha vunnit!

Men nog om melodifestivalen, jag bryr mig ärligt talat inte så mycket. Men vi hade en trevlig kväll hemma hos Lollo sen bestämde vi oss för att dra till Compa, Katyas mamma skulle hämta henne eftersom hon inte är 18 och köra Sara till stationen eftersom hon glömt sitt lägg så jag fick åka med medans de andra fick gå ^^ Men väl där kom jag på att jag hade mitt körkort och lägg hemma jag med, men jag gick fram till vakten och frågade om han kände igen mig utan mitt underbara sällskap för att jag hade glömt mitt lägg och fick till svar "Klart jag gör, du är ju alltid här" så medans jag väntade på resten av folket stod jag där och snackade med vakten och en snubbe till, riktigt trevligt ^^
Väl inne var det väl okej, dels var jag trött, det var lite folk där och sen måste jag ärligt säga att det inte är lika kul att gå ut med två tjejer och deras pojkvänner. Men jag var där ett tag i alla fall sen runt halv ett gick jag hem och la mig eftersom jag var riktigt, riktigt trött.


Och så saknar jag faktiskt Emma ibland :(
bgfd




// Frida FritZzJävel Svensson ♥





Kommentarer

Kommentera? :) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat? :


Trackback
RSS 2.0